Followers

Wednesday 11 July 2012

depend blue denim (2032 holographic)


depend.se je švedska firma čiji se lakovi mogu naći u dm-u (bar ovde gde ja živim). već sam koristila njihove crackle lakove, jer mi odgovara mala mililitraža (5 ml). sada se pojavila i holo serija, pa sam kao prvog uzela 2032 blue denim, ali se sigurno vraćam po još.
depend.se is relatively new swedish company. in my country, you can find their nailpolishes in dm stores. i already have a couple of their crackle polishes, because the bottle is small, 5 ml, so i know i will eventually empty it :) their holo series is new, i got 2032 blue denim to try it out, but will be back for more!


prirodna svetlost:
natural light:






veštačko svetlo:
artificial light:



koristila sam bazu (opi start to finish) + tri sloja laka + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).
i used base (opi start to finish) + three layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).

2 comments:

  1. Kod nas nema ovih lakova :(
    Nikako da se dokopam nekog holo laka :(((
    Predivan je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma, pojaviće se, sigurno, samo kaskamo za svetom, kao i uvek!
      ja sam svoja dva china glaze holo skoro potrošila. ovi su malo skupi, 3.75€ za 5ml pa sam uzela samo jednu flašicu, da probam. za sad se drže, pa će pasti još 2 :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...