Followers

Tuesday 25 September 2012

review: essence peel off base coat




priznajem, obožavam šljokice! takođe, priznajem da sam imala sreću da se moja opsesija lakovima započela tek pre dve godine, kada je tehnika "aluminijumske folije" postala standard za skidanje šljokičavih lakova, pa nikad nisam ni pokušala da ih skidam standardno, ili bilo kako drugačije, samim tim nikad nisam doživela ovu agoniju (hvala bebichici za sliku):
i admit, i love my glitters! i have also been very lucky, since my nail polish obsession is only two years old, so when i came to the scene, the whole "aluminum foil technique" was already a standard for glitter polishes, so i never tried to remove it the regular, or any other way, so, i never experienced this agony (tnx bebichica for the pic!):


essence "peel off" baza se prvi put pojavila u njihovoj le "ready for boarding". pošto se kod mene ove kolekcije rasprodaju u roku od par sati, nisam uspela da je uhvatim. na svu sreću, essence je rešio da je ubaci u svoju standardnu ponudu, a ja sam prosto morala da uzmem proizvod koji obećava da će da skine lak u jednom potezu.
na ambalaži su napisane instrukcije: namazati bazu u debelom sloju, sačekati deset minuta pa namazati svoj lak. preporuka je i ne stavljati ruke u vruću vodu tri sata.
the essence peel off base coat appeared in their limited edition "ready for boarding". since these le disappear in my city in the matter of hours, i missed it. luckily, essence made it a part of the permanent collection, and i was willing to try anything that promises to remove the glitter easily.
the instructions are written on the package: apply a thick layer of base coat, wait 10 minutes to dry, apply your polish, with the advice not to put your hands in hot water for 3 hours.


rešila sam da ga isprobam preko vikenda, kad imam najviše vremena, tako da sam u nedelju započela s eksperimentom. priznajem, čekala sam duže od 10 minuta jer sam u međuvremenu započela najnoviju epizodu "downton abbey" pa mi se nije dalo da pritsnem pauzu :)
kada sam čitala recenzije, devojke su obično skidale lak posle par sati. jedna je čak rekla da je čekala tri sata i nije radila ništa, a kad se vratila u normalne tokove, lak je krenuo da joj se ljušti, pa sam rešila da testiram ovu bazu i da nosim lak kao i svaki drugi. namazala sam ga u nedelju pre podne, i radila sve kao i obično, što naravno uključuje i tuširanje i pranje sudova; u ponedeljak sam otišla na posao i tu isto radila uobičajeni posao u labu, i lak se nije ni pomerio!
i decided to try this over the weekend. so on sunday, i started the little experiment. i must admit, i waited more than 10 minutes (it was transparent sooner) because i started watching the new ep of "downton abbey" and just couldn't press pause.
when i read the reviews, girls usually removed the polish couple of hours later. one even wrote that she did nothing for 3 hours, but once she returned to her normal routine, the polish started chipping, so i decided to wear it like i normally do. i applied the polish on sunday afternoon, did what i usually do, including showering and dish washing, went to work on monday, did all the lab work i usually do, and nothing chipped, the polish looked the same as the previous day.

kada sam rešila da ga skinem, samo prvi nokat nisam uspela da svučem u jednom potezu, ali mi to nakon njega više nije bio problem.
presuda: da, definitivno ću ga nositi ispod šljokičavih lakova!
when i started the removal process, i couldn't remove only the first nail in one move, but i got the feeling how to do it on the next nail.
verdict: yes, i will be definitely using it when i wear glitters!

8 comments:

  1. Fino, fino. Imam više poverenja u tvoj pristup i pravo testiranje izdržljivosti, nego samo u testiranje "skidljivosti" :D

    ReplyDelete
  2. A nokti ostaju ok ? Nema nikakvih ostecenja, listanja i tako toga ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nosila sam ga dvaput, tako da ne mogu da kažem ima li posledica na listanje, ali meni se nikakvo oštećenje nije pojavilo..

      Delete
  3. Ovako moze da se sljusti lak i kad se zgusne TS :D al nije losa stvar ko voli sljokice.

    ReplyDelete
  4. Super za sljokice, kupujem obavezno!

    ReplyDelete
  5. Zašto ja tek sad čujem za ovo??? :O :O Divno, kupujem, hvala! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...