Followers

Friday 9 November 2012

china glaze cast a spell


dosta zanimljivih nijansi je bilo u china glaze kolekciji ove jeseni, ali je cast a spell bio taj koji me je odmah zainteresovao, i spada u jedan od lakova koji su me najviše oduševili ove godine.
i know that there were many interesting polishes in china glaze's wicked collection released this autumn, but cast a spell is the one i really really wanted. actually, this polish has to be one of my favorites this entire year!

ne znam da li uopšte rečima može da se opiše koliko je ovaj lak divan, a čak ni slike nisu dovoljne. bazna boja je tamno zelena / crna sa zelenim i zlatnim šimerom, mada, ako se udubite u bočicu, možete videti da ima još raznobojnih mikročestica. po meni, ovaj lak je jednoslojac. na ruci koju sam slikala sam dodala i drugi sloj, ali na kraju mislim da nije bio potreban. formula je zaista odlična. iako je dosta pigmentovan, uopšte nije gust i vrlo lako se maže.


prirodna svetlost:
oh, are there even words to describe how amazing this polish is, and even the pictures don't do it enough justice. it is a dark green going to black base with green and gold shimmer, but if you look really closely in the bottle, you can see that it is also packed with multicolored tiny shimmery particles. if you ask me, it is a one coater. i went with two after all, but i couldn't see the difference. the formula is beyond amazing. even though it is super pigmented, it is not thick and is really easy to work with.

natural light:

veštačka svetlost
artificial light

koristila sam bazu (opi start to finish) + dva sloja laka + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).
i used base (opi start to finish) + two layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS)

3 comments:

  1. Uu, dobar :) Mda, cela kolekcija je wow !

    ReplyDelete
  2. Prelep je, na veštačkoj svetlosti izgleda tako moćno da to nije normalno :D

    ReplyDelete
  3. Baš je zanimljiv. Ne znam zašto me je asocirao na onog mehaničkog insekta kojeg Džafar sklapa da nađe put do čarobne pećine na početku Diznijevog Aladina.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...