Followers

Sunday 18 November 2012

comparison: rimmel hot list vs essence 73 princess prunella


pisala sam o rimmel hot list (HL) ovde i o essence princess prunella (PP) ovde. iako mi ne izgledaju kao potpuni duplikati, dovoljno su bliski da uradim poređenje.
PP izgleda kao mlađa sestra od HL. HL je nekako dublji i ima ljubičasti šimer koji mu daje draž. PP je svetliji i glavni ton mu više vuče na ljubičasto. mislim da čak i ako bih dodala još koji sloj PP, možda bi se boja približila boji HL, ali to opet ne bi bilo dovoljno da dostigne njegovu dubinu.
prirodna svetlost:
i wrote about rimmel's hot list (HL) here and about essence's princess prunella (PP) here. they didn't look quite dupey, but similar enough to match them side by side.
PP looks like HL's little sister. HL has much more depth to it, not to mention the purple shimmer. PP is lighter and the color is more purplish, and though with a few more coats it could approach the shade of HL, it probably still wouldn't have HL's richness.

natural light:

veštačka svetlost:
artificial light:

rozetna (prirodna pa veštaška svetlost):
nailwheel (natural + artificial light)

presuda:
sve u svemu, ipak mi se više sviđa HL, ali nemojte pogrešno da me razumete, i PP je divan lak!
u oba slučaja sam imala  bazu (opi start to finish) + dva sloja + top coat
verdict:
overall, i prefer HL. PP is also a cutie, don't get me wrong!
i used base (opi start to finish) + two layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).

3 comments:

  1. Sada mi nije žao što nisam uzela PP. Oba su lepa, ali imam HL i ne volim frost lakove ;)

    ReplyDelete
  2. Lepsi mi je Hot List, ali i nisu toliko razliciti koliko sam mislila..

    ReplyDelete
  3. To si lepo rekl, mlađa sestra :)
    Lepši mi je HL, više vuče na ljubičanstveno <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...