Followers

Sunday 24 February 2013

catrice rusty but sexy 560


catrice rusty but sexy 560 je moj tip narandžastog laka sa šimerom.
catrice rusty but sexy 560 is my type of orange shimmery polish!

rusty but sexy je, kao što mu ime kaže, rđkasti narandžasti lak metalik završnice (negde sam pročitala da bi tačniji opis boje bio "zagorela narandžasta"). ima zlatkasti svetlucavi šimer kada je direktno ispod izvora svetlosti.

spada u onu grupu "skoro jednoslojaca". dok se maže, ostaju blago vidljivi potezi četkice, ali ima formulu zbog koje se samoizjednačuje, tako da je sve kako treba posle par sekundi.

prirodna svetlost:
rusty but sexy is a rusty orange (i read somewhere that the more accurate description would be "burnt orange") metallic polish. it has golden sparkles when it's under direct light.

it is in the group of those "almost one-coaters" and it tends to leave visible brushstrokes while applying it, but the formula is self-leveling so it's all nice and even after a few seconds.

natural light:





koristila sam bazu (opi start to finish) + dva sloja laka + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).
i used base (opi start to finish) + two layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).

16 comments:

  1. Mislim da je ovo jedna od onih love-hate nijansi. Na zalost ja nisam fan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. neverovatno koliko ljudi ne voli ovakve boje, a ja obožavam!

      Delete
  2. Imam ga,i to je jedina narandzasta nijansa oju mogu da zamislim na sebi :) divne nokte imas.

    ReplyDelete
  3. Ova boja tako dobro ide uz tebe al definitivno nije za mene. ;) Super sto si uspela da uhvatis malo sunca. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sad ulovih sunce, pitanje je kad ću opet!

      Delete
  4. Treba da vidiš moj oduševljeni izraz lica. Na suncu verujem da ne možeš da prestaneš da gledaš u njega. Znam da ja ne bih mogla prestati :D

    ReplyDelete
  5. Ja ne volim ovakve nijanse ali tebi divno pristaje :)

    ReplyDelete
  6. Kako tebi ova boja dobro stoji to nije normalno!

    ReplyDelete
  7. Uh sjajan je, volim ovakve boje, podseća me na metalig varijantu OPI Rising Star :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. vidi stvarno, a nikad nisam čula za taj lak!

      Delete
  8. Na sebi tesko da mogu da zamislim lak koji u sebi sadrzi bakarne nijanse, ali tebi stoji sjajno.

    ReplyDelete
  9. Super ti stoji, i bas se da primetiti da volis ovakve boje. Ja ga verovatno ne bih ni uzela u razmatranje ali sto ljudi - sto ukusa ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...