Followers

Tuesday 12 February 2013

layering: essence copper'ize me over china glaze heart of africa


već neko vreme obigravam oko essence šljokičavog nadlaka copper'ize me, pa sam morala da ga uzmem kad sam saznala da ga povlače.

izgledalo mi je kao da će se dobro slagati sa china glaze heart of africa, pa sam ga prvo probala u toj kombinaciji. na žalost, oblačno vreme me sprečava da pikažem slike laka bez topera, jer hoću da nekom drugom prilikom pokažem koliko je ovaj lak divan.
i've been circling around essence's topper copper'ize me for a while, but when i found out that it's being discontinued, i had to have it!

it looked to me that it would look nice layered over china glaze heart of africa, so i tried that combo. unfortunately, cloudy weather prevents me from showing the swatch of the polish itself, because it is shame not to present it as a beauty that it is.


 copper'ize me je providna baza puna sitnih bakarnih mikrošljokica, i krupnijih raznobojnih (plavih, zelenih, roze, srebrnih...). sviđa mi se kako je ispao sa HOA kao bazom, ali bih da ga probam i preko crnih.

na ovim slikama imam peel off base coat, dva sloja china glaze heart of africa + jedan sloj copper'ize me + nadlak (essence better than gel nails top sealer BTGNTS)

prirodna svetlost:
copper'ize me is a clear base filled with dense copper microglitter and larger multicolored (blue, green, silver, pink etc) glitter. i like how it looks over HOA, and i will try it over blacks also.


in these pictures, i have peel off base coat, two layers of china glaze heart of africa + one layer of copper'ize me + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS)
natural light:





na ovim slikama sam dodala i mat tc, essence soft touch/ i added essence soft touch top coat for matte effect



veštačka svetlost/artificial light



pošto s vremena na vreme naiđem na post u kom se devojke žale da njima peel off baza ne radi, svaki put kada je nosim ja ponovo slikam proces skidanja, ali zaboravim da okačim fotografije, pa to radim sada:
since i've been coming across a few bloggers complaining that the peel off base doesn't work for them, i always take pictures after i remove the glitters and forget to post them, but i remembered it now:





18 comments:

  1. Super kombinacija! A Peel Off baza je fenomenalna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni super odgovara. sad, ne znam u čemu je fora da kod nekih ne radi..

      Delete
  2. Odlicna kombinacija! Matirano mi se mnogo vise dopada. :)

    ReplyDelete
  3. Super je kombinacija, ja sam ovaj topper prosledila i sada mi je zao :D
    I ova peel off baza, kako je to moćna stvar, volela bih da je se dočepam!!!

    ReplyDelete
  4. Prekrasna kombinacija. Peel off base coat pa pri tebi res odlično deluje.

    ReplyDelete
  5. A da li sa tom bazom lak krace traje? :) Mislim da li se skida i onda kada ti ne zelis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. u uputstvu piše da tipa sat nakon mazanja ne stavljaš ruke u vrelu vodu, čega mislim da sam se do sad pridržavala.
      ja nisam neki parametar za trajnost, jer skidam lakove na dan, max dva i sa ovom bazom mi je izdržao dva dana bez "nesreća", menjam lak samo zato što hoću sledeći :D

      Delete
  6. Nešto mi se ovaj toper ne sviđa, ali zamatirana kombinacija izgleda sjajno :D
    Jedva čekam da uradiš post o Heart of Africa.

    ReplyDelete
  7. krasna kombinacija, heart of africa mi je dugo na wish listi, jedva čekam i tvoj swach :D

    ReplyDelete
  8. odlicno izgleda :) imam ovaj topper i obozavam ga :)

    ReplyDelete
  9. Mnogo se interesantan toper, nikad ga nisam ugrabila, bas me zanima kako izgleda u vise slojeva. Odlicna kombinacija, pogotovo matirana

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam sigurna da bi imao potpunu pokrivenost sam ni sa tri sloja.

      Delete
  10. Dugo mjerkam ovaj cooperize me, a nikako da ga uzmem. Odlična ti je kombinacija boja.

    Peel of baza mi je sve interesantnija. Da nisi primjetila neki loš uticaj na nokte?

    ReplyDelete
    Replies
    1. generalno ne, ali ja baš stalno mackam nokte tako da ne znam kako bi bilo kad se ne bih toliko trudila oko toga.

      Delete
  11. Interesantna kombinacija. Imam i ja taj essence tc, ali ga do sad nisam upotrebila jer nemam pojma sa kojim lakom ispod, a ovakve crvene-bordo nemam :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...