Followers

Friday 1 March 2013

opi ski teal we drop (swiss collection)


ski teal we drop je originalno bio deo švajcarske kolekcije, ali je, prilično opravdano, postao član stalne postavke.
ski teal we drop was originally a part of swiss collection, but it got (rightfully) upgraded to the permanent collection. opi's description: "there are mountains of color in this grey-green-blue".


jednom prilikom sam spomenula da je polovina moje garderobe zelena ili maslinasta. skoro cela druga polovina je petrolej :D "ski" pripada tamnijoj strani petrolej spektra, i ovo je toliko bogata, odlično pigmentovana krema dobre formule da mislim da mi nikad neće dosaditi i da će se uvek nalaziti na mojim top listama lakova.

prirodna svetlost:
i once mentioned that half of my wardrobe is green or olive green. well, another half is almost all in teal :D the shade of teal in "ski" is on the darker side of the teal hues, it is such a rich, nicelly pigmented creme that i can't get bored with. i think it will always be in my top polishes lists.



natural light:







koristila sam bazu (opi start to finish) + dva sloja laka + top coat (essence better than gel nails top sealer fast dry).

pošto je danas petrolej tematski petak, ovaj lak će se verovatno vrlo često pojavljivati. maločas sam videla da ga je i cajka recenzirala, tako da ovde možete videti šta je ona imala da kaže o laku.
i used base (opi start to finish) + two layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer fast dry).

since it is, actually, a teal-themed friday, this baby will probably be on of the most frequent polishes. i saw a bit earlier that cajka also reviewed it, so you can read what she says about it here.





17 comments:

  1. Bas sam htela da kazem kako je Cajka isto recenzirala, pa sam videla da si napomenula to. :) Divna je nijansa!

    ReplyDelete
  2. Odlicna boja!
    Mislim da nema kome ne stoji.. :)
    Super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da bas htedoh reci kako svima odlicno stoji. Jedan od najboljih OPI lakova

      Delete
  3. Ovaj lak je opravdano MH!
    Umalo da imate danas još jednu recenziju ali Sunce me je pokolebalo da se odlučim za nešto drugo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, i na tebe sam sumnjala :D

      Delete
    2. ne verujem !!!! :)))
      prase trebalo je, jer sam i ja sasvim slučajno nastavila niz :))
      lakic je divan!!!

      Delete
  4. reci cu kao i kod cajke-prelepa boja i divno ti stoji :)

    ReplyDelete
  5. Super ti stoji! :) Ja sam izgleda jedina osoba kojoj se ovaj lak ne svidja. :(

    ReplyDelete
  6. Ja nekako petrolej boju povezujem sa tobom, a sada mi je jasno zašto :D Da li su ti nokti sada duži ili su samo upadljiviji zbog ove boje? Volim da vidim tamne lakove na dugim noktima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm, mislim da nisu duži, rekla bih da je efekat laka :D

      Delete
  7. Divaan lak, i predivni nokti !

    ReplyDelete
  8. Great color, it looks so nice on you! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...