Followers

Friday 15 August 2014

china glaze turned up turquoise (ink)


ovi neverovatno vrući dani savršeno idu uz china glaze turned up turquoise iz njihove ink kolekcije za leto 2008, čiji je deo i klasik, flying dragon.
these excruciatingly hot days are perfect for wearing china glaze's turned up turquoise from their ink collection for summer 2008, that also gave us a classic in flying dragon.

odustajem od duge misije da uhvatim tačnu količinu tirkiznosti ovog laka, kao i mnoge druge napaćene duše pre mene. prikazaću dva najrazličitija rezultata, pri čemu je prvi bliži realnosti ali i dalje ne sasvim veran.

dok je mint postao moja prilično nova opsesija, tirkizni lakovi su bili na vrhu moje liste baš dugo. tut je živahan i morski a uz to neon i mat. taj efekat mi se toliko sviđa da za ovih više od godinu dana što ga imam, još se nisam zainteresovala da mu dodam nadlak.

moje iskustvo s neoncima nije veliko, ali moram reći da je formula kod ovog sasvim pristojma. prve dve slike su stare oko godinu dana, dok su ostale novije.

prirodna svetlost:
i give up on the long mission to capture the exact amount of turquoiseness of this shade, like many more poor souls before me. you can see selected two results, with the first one being more accurate, but still not right on the spot.

while my mint fascination started just recently, i am obsessed with turquoise for a long time now. and this one is vibrant and aqua-like while being neon and matte. i love it like this so much, that even though i own it at least for a year now, i still wasn't tempted to see how it looks with a top coat.

my experience with neons is not really vast, but i have to say that the formula of this one is not problematic at all. first two pictures are from a year ago, the rest are recent.

natural light:






koristila sam bazu (china glaze strong adhesion) + dva sloja laka  
i used base (china glaze strong adhesion) + two layers of polish  

16 comments:

  1. Javlja se jedna napacena dusa! :D Uslikati ovaj lak je muka ziva.
    Zaista ima odlicnu formulu za jednog neonca. :) Verujem da ti uzivo odlicno i stoji. :D

    ReplyDelete
  2. This is so pretty and I like the finish it has :-) It looks lovely on you! :-)

    ReplyDelete
  3. I like it! I like mattes and such shades.

    ReplyDelete
  4. Moj TuT je sasvim zelen, mislila sam da su svi takvi, ali iz razgovora zaključih da ja imam neku neuobičajenu varijantu. Isto se ne da slikati ni u ludilu, doduše. I mnogo ga volim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. šta je s tim cg neoncima, baš ih ima raznih

      Delete
  5. volim tirkizne, samo imaju jednu manu - nekako se ne slažu s bojom moje kože :(
    ali krasan je tut, po fotkama mi se čini da bi mogao biti jako sličan golden rose matte 15 :D

    ReplyDelete
  6. This one was among my first CG's so it always will hold a special place in my heart!

    ReplyDelete
  7. ovaj lak je zlo, nimalo fotogenican :D meni moj djeluje potpuno zelen, jedino na dnevnom svijetlu je davao naznake tirkiznog :D

    ReplyDelete
  8. Divan je. Koliko ga volim zbog boje (još je lepši sa nadlakom), toliko ga mrzim zbog nefotogeničnosti. Nikad nisam videla dva ista swatcha na internetu. Mene je pošteno namučio i na slikama je totalno zelen, a u suštini nije. Sadista :D

    ReplyDelete
  9. Oko njega sam dugo obletala, al iz nekog rzaloga sam odustala. Nema realnog svoca, ne nerviraj se :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...