Followers

Wednesday 31 December 2014

nails of the year: 2014 favourites


ovo je prvi put da pravim neku vrstu retrospektive, pa sam se ograničila na 10 lakova, objavljenih u 2014. lista je bez reda.

na dnu ću dati i "dodatnu" listu, sa lakovima koje sam nosila ali čije svočeve nisam stigla da objavim u ovoj godini.
it is the first time i'm doing a retrospective of sorts, so i limited myself to 10 polishes, released in 2014. list is without a particular order.

at the bottom, i will give you an honourable mention: polishes that i wore but didn't got around to publish them.

















bonus lista/honourable mention

china glaze but of corpse
dior porcelaine
dior sailor
dance legend rio 1
dance legend tetraodon 
opi  my dogsled is a hybrid
opi amazon off
opi do you have this color instockholm 
picture polish bridget

9 comments:

  1. Iz nekog razloga mi se ne učitava cela strana (pretežno bočni vidžeti).

    Sviđa mi se izbor ovogodišnjih manikira, posebno duohromi i multihromi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hm, čudno, probala sam iz različitih browser-a i ok je...
      da, duohromi su pobedili :D

      Delete
  2. I decided not to do something similar - it's so hard to choose LOL
    I like your Top 10 - there are some true beauties among them <3
    Happy New Year to you and your family!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i was surprised that in the end it wasn't that difficult! happy holidays to you too!

      Delete
  3. Odlicni su ti favoriti, ja sam dosta propustila pa mnoge ni ne prepoznajem :D

    ReplyDelete
  4. Khm, dobro ajde, fali mi i Ana Gorelova u kolekciji. :))

    Super su ti favoriti, delimo Nurejeva ovaj put.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...