Followers

Monday 19 January 2015

a england princess sabra (the legend)


danas ponovo pokazujem lak koji sam slikala baš baš davno, ali nekako je uvek drugi lak imao prednost da zasija na blogu. konačno je dan za princess sabra, iz fenomenalne a england the legend kolekcije.
today, i am again going with a polish that i swatched ages ago but never got around to posting about it. the polish in question is princess sabra, from a england's fantastic the legend collection.

ovaj lak definitivno nema duplikat u mojoj džinovskoj kolekciji. u pitanju je neobična nijansa, negde između maslinasto zelene i zlatne, sa ne preterano jakim holo efektom.

svakako je jedinstvena nijansa koja verovatno nije po svačijem ukusu ali se meni sviđa. istovremeno je i neobičan i nežan, ne previše zlatan i intenzivan. uz, naravno, prepoznatljivu a england savršenu formulu.

prirodna svetlost:
for this polish, i can definitely say i have nothing like it in my gigantic collection. it is a strange shade, somewhere between olive green and gold, with not to crazy holo effect.

it is definitely a unique shade that i guess doesn't appeal to everyone, but i really like it. it is strange and delicate at the same time, not to gold and flashy. and, of course with the signature a england amazing formula.

natural light:




koristila sam bazu (china glaze strong adhesion) + dva sloja laka + nadlak (essence btgnts).
i used base (china glaze strong adhesion) + two layers of polish + top coat (essence btgnts).

11 comments:

  1. Mami me, mami, što bojom što drugim imenom. Potpuno je tvoja boja, a super je što imaš i sunce da čestito možeš da uživaš u celom efektu.

    ReplyDelete
  2. Odlican je! Ja se ne bih bunila kad bi mi dobra vila donela sve A England lakove. :D

    ReplyDelete
  3. meni se sviđa, baš mi djeluje unikatno :D

    ReplyDelete
  4. Very interesting color! I like it!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...