Followers

Thursday 30 April 2015

alessandro brazillian nights over opi do you have this color in stock-holm


obično, kada ponovo slikam neki lak, samo zamenim fotografije na blogu a da ne pravim novi post. za alessandro brazillian nights moram da napravim izuzetak! pošto ću izbrisati stari post, koristim isti tekst.
usually, when i reswatch a polish, i just replace the images in the blog without making a new post. with alessandro brazillian nights i had to make an exception. since i will delete the old one, i am using the same text.

kad sam videla brazillian nights iz alessandro-ve enjoy me kolekcije, zaljubila sam se istog trenutka. probala sam da nađem neke slike na netu pre nego što ga kupim, ali u tom trenutku nije bilo nikakve informacije o njemu, što me nije sprečilo da ga uzmem. rešila sam da ga pokažem kao nadlak preko opi do you have this color in stock-holm.

ovo je lak kog istovremeno i mrzim i volim. mrzim ga zbog bočice, u kojoj je samo 5ml laka, a to je ništa za šljokičavi lak. čak sam ga prvi put nosila samostalno, i iako je izgledao savršeno, sad se kajem jer sam time potrošila dva sloja. pretpostavljam da je jasno odakle dolazi ljubav. providna baza je puna sitnih gustih ljubičastih šljokica i većih malinastih šestougaonih šljokica. pokrivenost sa samo jednim slojem preko nekog laka u boji je fantastična . nekad imam želju da ga nosim stalno, a nekad da ga nikad više ne namažem i čuvam zauvek!

prirodna svetlost:
when i saw brazilian nights from alessandro's enjoy me kolekcije, i fell in love instantly. i tried to find some some swatches online, but at that time, there was none, which didn't stop me from getting it. i decided to layer it over opi do you have this color in stock-holm.

this is a polish i have a love-hate relationship with. the hate comes from the bottle, it is only 5ml and that is nothing for a glitter polish. and i also wore it once on its own, which was great except that with that i used two coats of this perfection. 

the love part is quite obvious i think! it is a clear base filled with tiny dense purple particles and larger magenta hexagonal glitter. the coverage with only one coat over another polish is amazing. i sometimes want to wear it all the time, and sometimes i want to keep it and treasure forever.

natural light:







koristila sam bazu (trind keratin nail protector) + dva sloja laka + nadlak (essence btgnts).
i used base (trind keratin nail protector) + two layers of polish + top coat (essence btgnts).

8 comments:

  1. Dopada mi se kako izgleda, super je za zurku. :)

    ReplyDelete
  2. It's really gorgeous :)
    But I don't like the 5ml bottles either...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. baš, šteta što mu je ovo bilo poslednje mazanje

      Delete
  4. I only own one polish by Alessandro and I love it, except that it took forever to dry. This glitter is gorgeous, and quite unique, too!

    ReplyDelete
  5. evo mene opet s asocijacijom na catrice, ovaj put plum fiction, baš mi se čine slični :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...