Followers

Wednesday 8 April 2015

ysl nuit noire (désir de jour)


današnja zvezda je nuit noire, iz ysl prolećne kolekcije za 2015, désir de jour.
today's star is nuit noire, from ysl's spring collection for 2015, désir de jour.

aktivirala sam svu maštu koju imam da shvatim kako se ova dva laka mogu smatrati prolećnim, ali sve što ja vidim su zimski praznici. (sećate se prošlogodišnje prolećne kombinacije, koja je bila savršena za jesen? :)) u svakom slučaju, nisam mogla da preskočim ovaj duo.

nuit noire se sastoji iz crne, pomalo providne baze sa srebrnim okruglim šljokicama. potrebna su dva deblja sloja za potpunu pokrivenost. suši se bez sjaja (ali ne teksturno), tako da je potreban nadlak. sve u svemu, fin, sladak lak ali ne za padanje u nesevest (takav postaje kad mu se doda nuit blanche, ali to je prila za neki drugi dan).

prirodna svetlost:
i tried to summon all the imagination i have to see how these two polishes could be considered spring-y, but all i see is winter holidays. (remember last year's spring collection, soooo perfect for autumn? :)). nevertheless, there was no way i would miss this duo.

nuit noire  consists of a black, rather sheer base with silvery round glitter. it takes two thicker coats to make it fully opaque. it dries rather dull (but not in a texture way) so it needs a top coat. overall, it is a nice, cute polish, but not superawesome. (adding nuit blanche makes it that way, but that's a story for another day).

natural light:







koristila sam bazu (trind keratin nail protector) + dva sloja laka + nadlak (essence btgnts).
i used base (trind keratin nail protector) + two layers of polish + top coat (essence btgnts).


11 comments:

  1. Beautiful! :)

    ReplyDelete
  2. Ovakvi lakovi, crni sa sljokicama, su mi najdrazi lakovi. Predivan je, a i bijeli mi se jako svidja :D

    ReplyDelete
  3. Zaista nije za padanje u nesvest, ali zagolicala si mi maštu da vidim kako izgleda sa NB.

    Što se sezone kojoj ove kolekcije pripadaju, mora da su rađene za tržište južne hemisfere za jesen. Ko nam je kriv što je kod nas tada proleće :D

    ReplyDelete
  4. so pretta! and you are wuite right, it looks like winter holidays to me too! but who cares if the polish is this good??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...