Followers

Saturday 20 June 2015

china glaze let's groove (retro diva)


retro diva je starinska china glaze kolekcija (iz 2009te) koja nam je dala dosta miljenika, poput short and sassy, stroll i stella, ali let's groove je jedan od najboljih lakova koje su ikad izbacili.
retro diva is an ancient china glaze collection (well, from 2009) that gave us a lots of favourites, such as short and sassy, stroll and stella, but let's groove is one of the best polishes they ever released.

ovaj lak je potpuno savršenstvo. prelepa topla, bogata, ne previše tamna ljubičasta sa fantastičnim šimerom. vrlo je lako videti zašto je ovo jedan od njihovih najpopularnijih lakova.

formula i aplikacija su ok, i ne postoji ništa što mogu da zamerim ovom laku.

prirodna svetlost:
this polish is pure perfection. amazing warm, rich, not too dark purple with awesome shimmer. it is easy to see why it is one of their most popular polishes.

formula and application are fine, i just can't find anything wrong with this polish.

natural light:







koristila sam bazu (china glaze strong adhesion) + dva sloja laka + nadlak (essence btgnts).
i used base (china glaze strong adhesion) + two layers of polish + top coat (essence btgnts).

11 comments:

  1. Lepotance! Divno ti stoji! :) Sad je pravo vreme za njega.

    ReplyDelete
  2. Retro Diva is a super gorgeous purple!

    ReplyDelete
  3. Pokušavam da se setim zašto ga nemam, ali mi ne ide. :D
    Predivan je i odlično ti stoji. Uvek sam govorila da su tamni šimeri stvoreni da se nose po suncu i drago mi je što si ti ovaj slikala na suncu.

    ReplyDelete
  4. Skroz moj tip boje. Poser naravno svih zelenih lakova na svetu :D

    ReplyDelete
  5. Deep and gorgeous! <3

    ReplyDelete
  6. već mi je stoljećima na wish listi... a onda sam skužila da mu je catrice poison me, poison you savršen duplić, srećom taj imam :D
    prekrasan je, naravno <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...