Followers

Tuesday 24 November 2015

depend 227 (spring 2011)


danas pokazujem moj poslednji depend lak, broj 227 iz njihove kolecje za proleće 2011.
today i am showing my last depend polish, number 227, from their collection for spring 2011.

stvarno volim ovaj lak i dosta sam ga nosila. nijansa je svetla smaragdna zelena, puna srebrnkastih ljuspica. jedan je od onih lakoca kojima je teško uhvatiti boju, što je i razlog zašto mi je ovoliko vremena trebalo da ga pokažem na blogu.

formula je prilično dobra, bez vidljivih poteza četkicom, i stvarno nemam na šta da se požalim (sem činjenice da ima samo 5 ml).

prirodna svetlost:
i really love this polish and wore it a lot. it is a really gorgeous shade of light emerald green, packed with silvery glass flecks. it is one of those polishes that are hard to capture, which is the reason it took me so long to show it on the blog. this time i did a pretty god job.

formula is really good, without brushstrokes, nothing to complain about here (other than the fact that it has only 5 ml).

natural light:





 senka/shade

koristila sam bazu (china glaze strong adhesion) + dva sloja laka + nadlak (essence btgnts).
i used base (china glaze strong adhesion) + two layers of polish + top coat (essence btgnts).

12 comments:

  1. Bas je lijep! Meni nekad pase da lak ima 5 ml jer znaci da cu ga kad tad potrositi, a kada mi se jako svidja mislim da mi ni 55 ml nebi bilo dosta hehe.

    ReplyDelete
  2. Awww, I really like this one, it's so beautiful!

    ReplyDelete
  3. Znam te boje koje se ne daju verno uslikati. Ovaj je pravo osveženje za ovakvo vreme. :)

    ReplyDelete
  4. Kakav je lep! :) Obozavam ovakve nijanse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ja isto, baš sam ih se nanosala ove sezone

      Delete
  5. super mi je bojica, ali slažem se da su ovakve mora za fotkanje :D
    da znaš da mi se u zadnje vrijeme sviđaju bočice od 5 ml, jedino za takve postoji nada da ih eventualno potrošim... ali iskreno, što veća bočica toplije mi oko srca ;)

    ReplyDelete
  6. Predivna nijansa, ali mi je nekako vise letnja! :) <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...