Followers

Thursday 10 December 2015

chanel malice (holiday)


malice je bio jedini lak u chanel holiday kolekciji za 2012.
malice was the only polish in chanel's holiday collection for 2012.
 

imala sam ludu sreću da nabavim ovaj lak. ova bočica je bila bukvalno poslednja u srbiji, i dobila sam je posle grupne akcije mojih dragih lakoholičarki.

malice je zaista savršen lak za praznike. duboka bordo-crvena, puna rubin-crvenog šimera, topi srce čak i neljubitelja crvenih lakova u koje spadam i ja. izgleda bogato, i uz odličnu formulu, ima posebno mesto u mojoj kolekciji.

prirodna svetlost:
i was so lucky to get this polish. i literally got the last bottle in serbia, thanks to the group effort of my dear nail polish girls crew.

it truly is a perfect polish for holidays. a deep burgundy red, filled with ruby red shimmer, it even melts the hearts of red antifans like myself. it looks rich, with a great formula, and i'm really happy i have it in my stash.

natural light:







koristila sam bazu (china glaze strong adhesion) + dva sloja laka + nadlak (essence btgnts).
i used base (china glaze strong adhesion) + two layers of polish + top coat (essence btgnts).

12 comments:

  1. Divnoća koja ni mene, koja uopšte ne volim Chanel, nije ostavila ravnodušnom.

    ReplyDelete
  2. Malice is such a gorgeous classic, no wonder it is sought after...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, a classic with that special something

      Delete
  3. Ovo je jedini Chanel lak za koji sam oduvek mislila da ga baš vredi imati. Predivna nijansa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahah, izgleda da je stvarno veliki favorit

      Delete
  4. Jasno mi je zasto je bila tolika pomama za njim. Super ti stoji. :) Imas dosta crvenih lakova za jednu ne ljubiteljku. :D

    ReplyDelete
  5. Ovaj lak se svima svidja :) miljenik. Ako znas neki da ja bes slican a da nije RRR? tnx

    ReplyDelete
    Replies
    1. auh, rrr je najsličniji, ništa drugo mi ne pada na pamet a da ne povuče ili na narandžasto ili tamno

      Delete
  6. Gorgeous nail polish!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...