Followers

Wednesday 15 February 2017

catrice keep pool (42)


moj današnji izbor je catrice keep pool.
my choice for today's post is catrice's keep pool.

mislim da je prošlo više od pola godine od kad sam potrošila ovaj lak, ali mi je trebala večnost da izaberem slike. nekad je ispadao previše metalik, nekad nedovoljno. u svakom slučaju, keep pool je prelepa, hladna metalik plava. jedna od onih nijansi kojih mi nikad nije dosta.

više puta sam se žalila na ovu verziju catrice četkice koja se može nazvati katastrofalnom. ne znam da li su promenili nešto u novim kolekcijama, ali nekako ne želim ni da probam. čini mi se nepotrebnim da pričam o formuli (koja je prilično ok) kad je četkica skoro pa neupotrebljiva.

prirodna svetlost:
i think it has been more than half a year since finished this polish, but it took me forever to choose the photos. sometimes it appear to metalic, sometimes not enough. nevertheless, it is a really gorgeous shade of cool, metalic blue. it is one of those shades i can never get enough of.

i complained more than once, but this iteration of catrice brush is a monstrosity. i am not sure if they changed something in newer collection, but i somehow don't even want to try. for me, it is pointless to talk about formula (that was pretty nice) when the brush is barely workable.

natural light:




senka/shade

koristila sam bazu (china glaze strong adhesion) + dva sloja laka + nadlak (essence btgnts).
i used base (china glaze strong adhesion) + two layers of polish + top coat (essence btgnts).

2 comments:

  1. Stepen katastrofičnosti četkice varira od laka do laka i kreće se od tragične do neupotrebljive.
    Ovo je baš dobar plavi metalac. Fina nijansa, nije ona klasična metalik plava.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...