Followers

Saturday 25 February 2017

ysl night escape (savage escape)


krajnje je vreme da postavim night escape iz ysl savage escape kolekcije za leto 2016.
it's about time i posted about night escape from ysl's savage escape collection for summer 2016.

veliki sam ljubitelj teksturnog finiša i potpuno sam oduševljena ovim lakom.

night escape je duboko plava nijansa koja se vrlo brzo suši  u teksturnu završnicu. bogat je neverovano svetlucavim šimerom, zbog kog me podseća na zvezdano nebo. nekako je istovremeno i elegantan i malo agresivniji. srećna sam da ga nisam propustila.

prirodna svetlost:
i am a big fan of the texture finish, and i am completely in love with this polish.

night escape is a deep blue polish that very quickly dries to a textured finish. it is rich with this amazing sparkly glitter, it reminds me of a starry night. it is somehow both elegant and edgy. i am very happy i haven't missed out on it.

natural light:







koristila sam bazu (china glaze strong adhesion) + dva sloja laka 
i used base (china glaze strong adhesion) + two layers of polish 

4 comments:

  1. Ovo je jedan od najlepsih teksturaca koje sam videla. Divan je! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. potpuno je savršen, mislim da sam ga već 3 puta mazala

      Delete
  2. Prekrasan je. Baš lepo svetluca.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...